Nuffnang

Thursday 10 July 2014

Kebahagiaan Buat Diri Ku

Setiap insan yang bernyawa inginkan bahagia... Kebahagiaan dalam hidup... Kebahagiaan berumah tangga... Kebahagian harta... Setiap insan berbeza sudut pandangan perspektif mencari kebahagiaan... Buat diri ku... Aku mulai rasa pelik... Hingga aku mulai tertanya-tanya... Apakah jenis kebahagiaan yang aku inginkan sebenarnya???

Waktu demi waktu... Tahun demi tahun... Aku mencari jawapannya namun masih kabur... Apa aku masih buta??? Atau ini suratan takdir hidupku... Perit... Berat... Tersiksa... Namun aku susuri jua... 

Aku sendiri masih tidak faham... Mengapa bila aku mengembirakan orang lain baru aku terasa bahagia??? Jika mereka tersiksa aku turut menderita??? Sungguh aku tak faham isi hati ku ini... 

No comments:

Post a Comment