Nuffnang

Sunday 23 June 2013

Malam Aprisiasi Gemilang Ke-2 2013

Dengan nama Allah yang maha pengasih lagi maha penyayang. Assalamaualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog saya. Pada hari Sabtu lalu 22 Jun 2013 Institusi saya telah mengadakan majlis makan malam Malam Aprisiasi Gemilang ke-2 2013. Jadi seperti biasa penglibatan staff dan pelajar amat menggalakkan. Sampai menagis juga la anak staff lihat IronMan tuh.. hishhh sapa la yang jadi Iron Man tuh, ganas sangat. Saya ada beberapa kepingan memori bersama sahabat handai saya, dan dua video persembahan yang sempat saya dan sahabat saya Abbas Salimi rakamkan.

Ha yang ini memang dah lumrah mereka apabila berhadapan dengan kamera. Lihat sjalah gelagat mereka.


















































Ironman
Apabila Ironman tiba mula lah mereka tergila-gila nak bergambar bersama Iron man... hurmmm kesian Saya tak ada gambar langsung malam itu.




Ini kalau ketiga-tiga isteri dia nampak nih... sah perang dunia terakhir bakal wujud... Aaa? Siapa mereka? Hehehe baca selanjutnya >_<

Ini macam Aron Anuar anak pak Zain... Aron badannya, Anuar suaranya... hahahha ko jangan main gila nok......

Adakah dia Iron Woman??????










Like... ibu jari terangkat....hurmmm nak jugak bergambar ngan bener tuh... Tak faham saya ngan gejala sosial yang berlaku dalam kalangan ramaja akhir zaman nih... Haizzzz Insaflah Farid. Fred Papa Loka konon... >_<




Eh eh sapa tu????? Super hero menonjolkan identitinya.....
Yang ramai-ramai nih Clan 30D alah untuk game HON hahahahah Ironman pon ada jugak???? Saja nak lariskan Clan lah tu......








Nak juga posing bersama MC
Penyanyi ini beruntung dapat bergambar ngan Ironman
Sedang Posing kat kamera Wanita tersebut


Mereka berdua.... hurmmmm not bad >_<










Abang Long kawasan dah masuk
lebih kurang kan saiz body mereka kih kih kih >_<


So korang dah tengok gambar dari atas tadi jaganlah jeles pulak ngan Ironman tuh... Dah sume orang kat situ tergila-gila nak bergambar ngan Ironman kan... Bukan senang nak jumpa betul tak?






Yang ini Pn Arba'yah. Legend dikalangan pensyarah yang ada. Lembut hatinya dan penyayang.. >_< (Bodek lebih :P) Tapi papehal pon saya tetap respek dia.







Yang ini Pn Bibi Farzana, bukan Farah Fauzana... jauh bezanya NOK.... Korang jangan main gila sebab nanti dia akan Pysico korang balik... >_<
Haaaa.... dapat juga bergambo ngan TAIKO TAI... ko jangan main ngan sebelah Ironman tuh... En Yunus namanya.. Garang orang nya.... budak lambat masuk kelas habis lahhh Nasib baik ada Iron man datang menyelamatkan keadaan. Dia gentar juga la bila Ironman datang. Belum lagi face to face, pakinson terus. Tu dia steady cool sebab bergambar jer... >_<


Yang ini isteri pertama dan kedua. Al maklumlah orang panas yang ber-profit kan.... >_<
Nakjuga bergambar ngan Iron Man... yelah dah Sawan Besi ari tu... so Iron man tu pon tunaikan lah permintan dia nak bergambar kan... Kalau tak menangis berguling-guling si Farid tuh...


Yang ini pasangan isteri yang ke-3. Nasib baik tak kacau bilau majlis malam tu. Sebab 3 isterinya datang sekali jamuan tersebut. Hurmmm untung lah... :D
Yang ini Bobby....Korang jangan gelak tengok badan dia... kalo korang nak gelak tengok video kat bawah ni nanti >_<
Yang ni kalo x kenal juga x tau lah... asal gambar jer muka dia... asal muka dia ja bergambar. Hang juga la Phone saya ambil gambar ni. Muka dia jer dah saiz 4Gb. Belum masuk dia punya piece lagi... nasib baik la memory card saya tinggi saiz file nya. Kalo x... haizzzzz -_-
Nama dia Mustaqim... ha yang nih memang macam nih dan bermacam macam lagi diri nya.Try Anuar Zain punya lagu...


Iron man duduk bersahaja... Mengurangkat tumbesaran perut nya yang bergiat aktif dalam pembesaran.




Sekarang nih pertontonkan 2 video persembahan dari kos saya SPGT senior dan pensyarah En. Idzwan. Selamat menonton.
Yang ni perlihat kan Iron man Dan pengghujungnya tarian



No comments:

Post a Comment