Nuffnang

Thursday 27 March 2014

Road Run SMK Taman Jasmin 2 2014

22 Feb yang lalu telah berlangsung kejohanan merentas desa sekitar Hulu Langat... Bekas sekolah saya iaitu Sekolah Menengah Kebangsaan Taman Jasmin 2 jua turut tidak ketinggalan untuk mengadakan kejohanan tersebut. Ini sedikit sebanyak memori yang dapat saya rakam... Sebagai maklumat tambahan selama 3 tahun saya bersekolah di situ, rumah Unggu merupakan pasukan yang pertama memenangi road run tersebut pada tahun 2004, di ikuti rumah Hijau pada 2005, kemudian rumah Merah pada 2006. Yang paling bersejarah ialah rumah Merah kerana merupakan rumah sukan pertama SMKTJ2 yang memenangi 2 kejohanan Sukan Sekolah iaitu Road Run & Sukan Sekolah Acara Balapan....



Persiapan sebelum bermulanya larian






































Sempat bergambar sebelum lari...











Senyuman itu sedekah...









Senam dan panaskan badan luu....















Abang kacak bergaya
Haah... lari  cepat.....













Stop.. cop cop jangan amik gambar lagi....


Comei adik adik aku lari tadi hehehe...








Sempat wat piece lagi tuh...






Lagi sorang

































Huh huh huh.... sikit lagi nak tamat...

Ini belari ke control macho???





Sempat lagi kira duit ye bang.... ^_^










Wah... hebat....








Dah selesai rilex sekarang...



Saya pon nak piece juga
















Hurmmm apalah adiah yang aku dapat nanti...










Ok ke tak kamera aku nih??? 
Ada apa usha usha???


Frust aku macam nih....
Ok nah amik sorang satu jangan berebut tau....


































































































































































































Sekian terima kasih ^_^

No comments:

Post a Comment