Nuffnang

Thursday 5 March 2015

UPIN DAN IPIN & ULTRAMAN RIBUT

Pada 21-23 November tahun lalu... Saya telah terlihat satu iklan di TV tentang acara Upin Ipin Dan Ultraman Ribut... Haa... Nak dijadikan cerita... Saya membesar dengan watak-eatak kartun dari Jepun seperti Dragon Ball, Sailormoon, Card Capture Sakura, Digimon, Gundam, Dash & Kuro, Masked Rider, dan hingga anime terkini Naruto, Bleach, One Piece dan banyak lagi...

Nak di jadikan cerita... Waktu tu maklum jelah cuti sekolah... So adik angkat sy yg sorang nih minat dengan ultraman...

Sehingga dia pujuk saya balik ke semenanjung untuk pergi bersama...

Jadi, video disebelah ini sumber dari You Tube yang di muat naik untuk paparan umum... Sejujurnya, saya baru je menonton sebentar tadi











Ini pula rakaman yang berlangsung di PICC yang di muat naik di youtube. Pada hari kejadian, keadaan amat meriah dan penuh dengan kanak-kanak dan ibu bapa... Jadi saya tak berkesempatan untuk menonton secara berdekatan dengan pentas... Terpaksa saya dan adik angkat saya keluar menonton di layar yang di sediakan... Dengan viual yang kabur, dan audio yang kurang jelas, saya tertarik untuk menonton semula video ini...



Pada tahun ini, Satu acara besar telah dia ada kan di Genting iaitu Tayangan Secara Langsung Ultraman... Yang bermula pada 19 Feb hingga 29 Mac 2015



Teringin nak pergi... Tapi belanja nya besar juga.. Genting lah katakan...



No comments:

Post a Comment