Nuffnang

Wednesday 26 September 2012

Sketsa1

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua... Apa khabar? Saya sihat disini. Huh!! semalam, sedar tak sedar saya berjaga selama 38 jam... Sehingga jam 12 malam tadi baru dapat saya tidur dengan jayanya... 
Kali ni apa pula yang saya nak ceritakan? Errmmm..o.O 


Haaa nih dia tempat di mana aku bertapa sekarang... Macam tak ramai orang kan??? Biasalah kampus ni pon baru di buka Ogos 2011. So, tak ramai lagi ler student kat sini.... Di mana? Haha... Kalo aku kata INSPEN korang kenal? INSPEN ape tuh????? o.O
Institut Penilaian Negara di Bangi bersempadan dengan Presint 14 Putrajaya. Hanya menumpukan 3 kos sahaja iaitu, Penilaian Harta, Pengurusan Harta, dan CEA..

Ha yang ni aku perkenalkan kat korang, ini geng yang pertama tubuh batch 2011/2013. Nama group ni pon pelik.. 'Ketepak Rangers' pelik kan o.O??? Papehal pon sabo jee larhh... Yang menyangkung tu namo glemor eh ZAZ... tah apo yang nak di zaz kan eh doh, den pon tak tau. Yang tengah duduk dari kiri namanya Maizurah, Farid Milan, Mustaqim, Ainin Sofea (Ninin) dan Nur Amalina (Alinkundang). Ada lagi seorang lagi Hazim (Ajim) namanya. Al maklum lah baru sampai sesat agak nye >_<

Ter shot pula gambar macam nih... untung laki tuh bergambar ngan dua bunga... Bila di imbas kembali, boleh jadi cover Telenovela pulak. Tajuknya kasih mu, kasih nya jua. Lakonan Peah Bedah, Alin Kundang dan Hero nya, (hero ke?) ZAZ. Nantikan lah telenovela ini yang masih dalam pembikinan yang berkisahkan cinta perang tiga penjuru. 

Hahah.... korang nak tahu siapa paling hot kat kampus ni... haha mestilah bukan aku... :(
Hah... dia ni larhh yang paling hot.. Pelakon terkenal Bollowwood yang berasal dari Tukianasghaztan. Boleh di katakan pembawakan diri dia di terima ramai... Apa agenda lah mereka semua ini hurmmm... Namun sayang masih singgle.. Apa? nak no talifon dia? Nanti saya bagi :D 

 Dia sorang sahaja lelaki Berbangsa Cina... Hahah boleh la kena buli... Tapi x juga... Dia yang buli segala ternakan-ternakan liar di bilik nya itu... Nama dia Lai Han Wei... Sebab member panggil wei je... 'lu apasal wei???'

Ha... itu kat tempat belajar... Tempat lain, lain kali lerh saya sketsakan... Tontonlah vidio ini yang agak menarik... Tekanan agak nya budak tu... Nantikan sambungan nya yang akan datang





2 comments: