Nuffnang

Thursday 27 December 2012

Tentang Kali Pertama

Pagi tadi berbasikal dengan kawan-kawan. Waktu nak balik pula dia jatuh. Nasib baik pula pakai helmet, kalau tidak berdarah kepala sebab nampak geseran di helmet nya. Terkejut pulak aku dia tersenyum, dan tiba-tiba dia kata itu kali pertama dia jatuh basikal. Herh... boleh tahan juga luka tak la teruk mana kecil-kecil jer, tapi 4 kawasan yang berbeza. Saya pulak kali pertama jatuh basikal waktu 5 tahun. Hahaha... duduk kawasan kampung, banyak tanah merah, lecak sana-sini berpasir dan berbukit. Setiap hari jadi trek berbasikal, kadang kala berlumba. Haaa... waktu tu saya jatuh. Al maklum lah budak-budak mana takut kalau dah seronok, mana tidak nya kalau basikal dah terbang tinggi meloncat. Tersagat kepala lutut salah landing huhuuhu...

Banyak juga aksi lasak yang dulu saya berani buat dengan basikal tuh... Tapi sekarang ada lesen kereta, kereta pula yang terbang heheh...( LOL ) Hahh... ni bukti dia gambar kat sebelah nih... Legend kereta nih, 3 kali eksiden 3 kali saya selamat, sempai sekarang masih boleh guna tapi tak hebat macam dulu lah... Janji boleh guna...


No comments:

Post a Comment