Nuffnang

Thursday 20 December 2012

Wanted (AKATSUKA)

Hahahahahah....( jahatnya aku gelak)

Muka-muka yang di kehendaki Marine kerana kesalahan besar yang tidak dapat diampunkan ketua Marine wilayah selatan barat Zimbabbue. Mereka di katakan bergerak secara berkumpulan kecil-kecilan seramai 3 orang sepasukan. Kalau Akatsuki 2 orang jer, ni suke hati diorang larh nk berjalan berapa orang kan dah nama kumpulan mereka Akatsuka... :)




Mereka berselindung disebalik muka yang ceria mereka untuk merintih simpati orang ramai agar dapat membuat onar di setiap kawasan... Beberapa contoh yang dapat di kongsi bersama ialah, membawa lari pakaian orang yang sedang tersidai, membuat tarian bore-bore di tengah highway, bermain-main microfon di drive thru hampir setiap restoran di dunia samada di darat mahupun di laut, termasuk juga mengambil dan memakan aiskrim kanak-kanak yang masih di jilat oleh kenak-kanak tersebut. 

Boleh dikatakan setiap seorang daripada mereka mempunyai kebolehan tersendiri seperti melukis lambang kumpulan mereka Bear-bear di merata-rata tempat, membakar mercun di hidung orang lain dan banyak lagi. Mereka amat ganas sehinggakan memanggil orang 'WEI!!! lu apahal WEI!!!' sehinggakan orang tersebut menggigil keriangan tanpa di sedari terbasah seluar mereka berbau hancing.

Di katakan ketua mereka memenangi salah satu 'Battle of The Food' yang di cabar oleh naib ketua kumpulan itu beberappa bulan yang lalu atas ketidak percayaan naib ketua akan kebolehan ketua itu menghabiskan 2 hidangan 'DINNER PLATE' (KFC) dan akhirnya naib ketua mereka terpaksa akur dengan keputusan yang ngeri itu. Namun, sehingga kini masih belum dapat di ketahui siapa ketua mereka.

AWAS... HATI-HATI DENGAN KEMUNCULAN MEREKA!!!

Cerita ini sekadar rekaan semata-mata. Tiada kaitan samada yang hidup mahupun yang telah pergi...

No comments:

Post a Comment